דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצערת עור הפנים 

מאת    [ 31/03/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2158 פעמים ]

עור הפנים שלנו הולך ומתבגר יחד עם גופנו. ככל שאנחנו מתבגרים כך מתבגר גם העור, דבר הגורם לנו לאותם קמטים על עור הפנים ולמראה עייף שאותו אנו גם מגדירים כמראה זקן יותר. זוהי אחת הסיבות העיקריות לכך שמדע הקוסמטיקה וטיפולי היופי עושה ימים כלילות על מנת למצוא את הפתרון המושלם או במילים אחרות, את "מעיין הנעורים" שיגרום לעורנו לעמוד במקום.

כיום נוכל למצוא בשוק עשרות תכשירים שונים, טיפולי פנים ואינספור שיטות על מנת לגרום לעורנו לעצור מלכת, להפסיק להזדקן ולמעשה לעצור את הזמן. אך לא כל אותם טיפולים ותכשירים הם אכן מוצלחים. ישנם אינספור מקרים בהם הטיפול תלוי בסוג העור, בדרגת הקמטים ואפילו מקרים בהם התכשיר לעולם לא יעבוד. אז איך יודעים מה בטוח יעבוד? מה השיטה היחידה שאם עושים אותה כמו שצריך אכן תתן לנו את התוצאות הטובות ביותר? כנראה שמדובר בהתערבות כירורגית.

ניתוח מתיחת פנים

אחד מן היתרונות הגדולים ביותר של ניתוח מתיחת פנים על שאר הטיפולים הוא שהניתוח מטפל במקור הבעיה שגורמת לקמטים ולהזדקנות העור. אם בשנת 1901, כאשר בוצעה מתיחת הפנים הראשונה הטיפול היחידי ניתן לשכבת העור העליונה, הרי שכיום, עם התפתחות הרפואה החלו ניתוחי מתיחת הפנים לטפל בעומק העור ואף בשכבות העור התחתונות.

הטיפול שניתן לשכבות העור התחתונות ולרצועות אשר מחזיקות את השרירים ואת רקמות העור, למעשה הטיפול המדובר שבו מותחים את הרצועות הראשיות הוא הסוד למתיחת פנים טובה. במחקרים בשנים האחרונות התגלו רצועות אשר נמצאות מהרקה ועד הלסת ועליהם למעשה נתמך עור הפנים. בעזרת מתיחת הרצועה המדוברת למעשה נמתחות גם שכבות העור העמוקות אשר בתורן מותחות את שכבות העור העליונות. בצורה כזו למעשה מתקבלת מתיחת פנים מקצועית וטובה אשר תחזיק לשנים רבות.

רבים מן האנשים אשר מתנגדים לניתוחים מסוג זה טוענים כי אין זה חשוב מספיק להיכנס תחת סכינו של מנתח על מנת להיראות טוב יותר, אך אין אדם אשר ידע לשפוט אתכם כאשר הביטחון העצמי שלכם פגוע ואין בכם את הרצון לצאת מן הבית. ההחלטה לערוך ניתוח פלסטי היא החלטה שלכם באופן אישי וחשוב שתהיו שלמים איתה, ללא חרטות ועם מעט חששות ככל האפשר. ייעוץ לפני הניתוח יוכל לענות על כל הדרישות הללו.

לאחר מתיחת פנים תוכלו להרגיש צעירים בשנים רבות, ללא שום רגשי נחיתות אל מול אנשים אחרים ועם עור פנים שרבים מן האנשים שייראו אתכם ייתקנו בו. 

 

TheSEOGuy קידום אתרים - שיווק ופרסום עסקים ברשת האינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב